امام احمدآباد شهرستان اردکان:

می‌توان در اربعین اهداف امام حسین (ع) را به گوش جهانیان رساند

حجت‌الاسلام صابری با بیان اینکه اربعین، نماد حرکت امام حسین (ع) است گفت: می‌توان در اربعین اهداف امام حسین (ع) را به گوش جهانیان رساند.
کد خبر: ۵۴۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 02September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی صابری» امام احمدآباد شهرستان اردکان در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران به
خاطر اینکه توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده باید خدا را شکر کند.
 
حجت‌الاسلام صابری افزود: اجرای پروژ‌های بزرگ و سنگین نظیر اب رسانی به خوزستان نشان می‌دهد که دولت مردمی می‌خواهد که مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان حل گردد.
 
امام احمدآباد شهرستان اردکان افزود: استکبار جهانی دست به دست هم داده تا دختران ما که مادران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند را آلوده نمایند لذا والدین باید مراقب فرزندان خود باشند و به انان درست زندگی کردن را بیاموزند.
 
وی با بیان اینکه اربعین، نماد حرکت امام حسین (ع) است ادامه داد: می‌توان در اربعین اهداف امام حسین (ع) را به گوش جهانیان رساند.
 
امام جمعه احمدآباد افزود: دشمنان اهل بیت که از حرکت زیبا و عظیم اربعین ناراحت هستند سعی می‌کنند که به هر وسیله‌ای که شده جلوی ان را بگیرند و کم رنگ نمایند و هدف از تحولات عراق هم این بود که اربعین را کم رنگ کنند که با حضور به موقع مرجعیت نجف این توطئه در نطفه خاموش شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار