مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

توجه به سلیقه نسل جوان مهمترین شاخص برنامه های هفته دفاع مقدس در خوزستان هستند

سردار مرادحاجتی گفت: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس استان را بر اساس مخاطب شناسی و توجه به سلیقه نسل جوان کشور برنامه ریزی کردیم و قصد داریم از فضای رسانه ای به خصوص صداوسیمای مرکز خوزستان و آبادان برای انتشار مطلوب این برنامه ها بهره مند شویم.
کد خبر: ۵۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ - 03September 2022

توجه به سلیقه نسل جوان مهمترین شاخصه برنامه های هفته دفاع مقدس در خوزستان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست شورای سیاستگذاری دفاع مقدس و جلسه هیأت امنای مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان در مجتمع فجر سپاه برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این نشست با تقدیر و تشکر از اهتمام امیران و سرداران ارتش و سپاه و همچنین فرماندهی فراجا در استان به حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: حضور شما فرماندهان عزیز و یادگاران دفاع مقدس باعث تقویت روحیه جوانانی است که در این عرصه مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: نقطه نظرات راهبردی شما باعث تقویت برنامه های هفته دفاع مقدس می شود ضمن اینکه به کمک و همفکری همه شما برای تولید محتوای موزه دفاع مقدس استان نیاز داریم. مرکزی فرهنگی که قرار است نقطه متمرکز و راهبردی کاروان های راهیان نور سراسر کشور باشد.

سردار مرادحاجتی گفت: از فعالیت های شاخص اخیر در حوزه دفاع مقدس استان می توانم به برگزاری دوره توان افزایی اساتید درس معارف و آشنایی با دفاع مقدس اشاره کنم که به صورت منطقه ای و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به شکلی مطلوب برگزار شد و حضور شما فرماندهان عزیز به عنوان مدرس به غنای این دوره کمک شایانی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس استان را بر اساس مخاطب شناسی و توجه به سلیقه نسل جوان کشور برنامه ریزی کردیم و قصد داریم از فضای رسانه ای به خصوص صداوسیمای مرکز خوزستان و آبادان برای انتشار مطلوب این برنامه ها بهره مند شویم.

وی افزود: برنامه های بسیار مطلوبی نیز در استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» ثبت و ضبط کردیم که با همراهی صداوسیما آن ها را در هفته دفاع مقدس تقدیم نگاه مردم عزیز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار