فرماندار شهرستان هرند:

الگوگیری از شهدا و رزمندگان را باید به نسل جوان منتقل کنیم

«خواجه سعیدی» گفت: الگوگیری از شهدا و رزمندگان را باید سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم و آن را به نسل‌های جوان و نوجوان منتقل کنیم تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی کامل پیدا کنند.
کد خبر: ۵۴۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 03September 2022

الگوگیری از شهدا و رزمندگان را باید به نسل جوان منتقل کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «بهرام خواجه سعیدی» فرماندار هرند صبح امروز (شنبه) در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  اظهار داشت: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنان در اذهان عمومی مردم و همچنین ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار و عزت امروزه ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگران است، افزود: سلاح ایمان و تقوا و فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی رزمندگان ما بر استکبار جهانی و منافقین شد و ریشه این فرهنگ ایثار و شهادت نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است.

خواجه سعیدی گفت: الگوگیری از شهدا و رزمندگان را باید سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم و آن را به نسل‌های جوان و نوجوان منتقل کنیم تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی کامل داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها