فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب:

دفاع مقدس باید به یک مکتب الگوساز تبدیل شود

امیر بیدادی گفت: دفاع مقدس ما به دلایل مختلف باید به یک مکتب الگوساز تبدیل شود تا همه بتوانند از این دانشگاه ارزشی بهره لازم را ببرند.
کد خبر: ۵۴۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 03September 2022

دفاع مقدس باید به یک مکتب الگوساز تبدیل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست شورای سیاستگذاری دفاع مقدس و جلسه هیأت امنای مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان در مجتمع فجر سپاه برگزار شد.

امیر سرتیپ «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب با اشاره به نقش محوری حضرت امام خمینی(ره) در پیوند ملت با نیروهای مسلح، اظهار داشت: کمتر جنگی در دنیا سراغ داریم که این همه بین مردم و یگان های نظامی، وحدت و پیوند عمیق برای دفاع از یک خاک و آرمان دیده شود.

وی افزود: دفاع مقدس ما به دلایل مختلف باید به یک مکتب الگوساز تبدیل شود تا همه بتوانند از این دانشگاه ارزشی بهره لازم را ببرند.

بیدادی گفت: از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس رژه اقتدار نیروهای مسلح است که امسال به میزبانی ارتش در شهرهای اهواز و دزفول برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب با تقدیر از صداوسیمای مرکز خوزستان بابت پوشش مطلوب برنامه های حوزه دفاع مقدس، یادآور شد: وحدت نیروهای مسلح که همیشه خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب بوده باید در هفته دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن به مردم نشان داده شود تا ملت بدانند که ثمره این امنیت و اقتدار همین وحدت رویه است.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها