سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

در اولویت قرار گرفتن آب‌رسانی به مناطق محروم در چهارمحال و بختیاری

«حیدری» گفت: براساس تفاهم با قرارگاه امام حسن (ع) آب‌رسانی به مناطق محروم در این استان با جمعیت بیشتر در اولویت قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ - 03September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «علی حیدری» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: طرح پدافند غیرعامل برق در دستگاه‌های اجرایی استان با موفقیت انجام شد که در این طرح به مدت سه روز برق دستگاه‌های اجرایی قطع و دیزل‌ژنراتور‌ها جایگزین شد.

وی با اشاره به ساخت شهرک ۸۰ هکتاری در باباحیدر شهرستان فارسان جهت تامین برق خورشیدی، افزود: در مشکل ایجاد شده جهت تامین آب شرب شهرکرد پنج خط پدافند غیرعامل اجرا و تصفیه‌خانه‌های سیار در سودجان، کوانک، خُلَک، عمان و فدک جهت بهداشتی بودن آب آشامیدنی وارد مدار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال با بهره‌مندی از ماشین‌آلات راه سازی دستگاه‌های اجرایی استان سامان‌دهی محله‌های منظریه شهرکرد به‌مدت ۲۱ روز و الهیه بروجن به‌مدت پنج روز صورت گرفت.

حیدری با اشاره به جاری شدن سیلاب اخیر در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در سیل اخیر که در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری رخ داد با ایجاد سریع بند‌های موقت، سیل‌بند‌های جدید و لای‌روبی رودخانه‌ها در مناطق سیل‌زده از جاری شدن سیل‌های بعدی پیشگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس تفاهم با قرارگاه امام حسن (ع) آب‌رسانی به مناطق محروم در چهارمحال و بختیاری با جمعیت بیشتر در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار