وزیر اطلاعات:

هم‌افزایی دستگاه‌های امنیتی و مردم تقویت امنیت پایدار را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام «خطیب» با تأکید بر اینکه هم‌افزایی، هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی کشور یکی از دستاورد‌های دولت انقلابی و مردمی است، گفت: امروز امنیت پایدار حاکم بر ایران اسلامی ثمره این هم‌افزایی و همراهی مردم است.
کد خبر: ۵۴۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶ - 03September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات امروز در جلسه شورای تأمین استان خراسان رضوی اظهار داشت: افزایش امیدواری در مردم از مهمترین دستاورد‌های سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌ها بوده است.

وی با تأکید بر اینکه تامین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است، افزود: مسئولان استانی در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر تلاش مضاعفی داشته باشند.

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه اقدامات دولت در مبارزه با کرونا باعث شد تا قدم بزرگی برای سلامت مردم برداشته شود، خاطرنشان کرد: شرایط توزیع عادلانه یارانه‌ها برای مردم گام مهم دیگری در حوزه بهبود معیشت مردم بود.

خطیب در بخشی دیگری از سخنان خود هم‌افزایی، هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی کشور را یکی دیگر از دستاورد‌های دولت انقلابی و مردمی دانست و بیان داشت: امروز امنیت پایدار حاکم بر ایران اسلامی ثمره این هم‌افزایی و همراهی مردم است.

وی گفت: امروز افزایش تعاملات و همکاری‌های بین دستگاهی باعث شده تا اقدامات رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها در حوزه‌های مختلف شکست بخورد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: برقراری روابط و ایجاد تعامل با همسایگان در منطقه ضمن اینکه توانسته جمهوری اسلامی را در شرایط تحریمی، منطقه‌ای و فشار استکبار موفق کند، موجب رفع تنش و ارتباط مسالمت‌آمیز با کشور‌های همسایه شده است.

در این جلسه استاندار و جمعی از مسئولان نظارتی و امنیتی گزارشی از آخرین اقدامات خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار