فرمانده دانشگاه جنگ ارتش:

رزمایش مقابله با گروه‌های تروریستی برگزار می‌شود

امیر سرتیپ ولی‌وند گفت: انواع رزمایش‌ها را برای دانشجویان دافوس ارتش پیش‌بینی کرده‌ایم و بر این اساس، رزمایش‌هایی مانند مقابله با گروه‌های تروریستی هم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ - 04September 2022

امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) صبح امروز (یکشنبه) در آیین آغاز سال تحصیلی دوره ۳۳ مدیریت دفاعی این دانشگاه، اظهار داشت: دافوس در راستای تربیت افسران بصیر و با دانش بالا در سال تحصیلی از میان یک‌هزار داوطلب، ۳۵۸ نفر را برای مصاحبه دعوت کرد که از این تعداد امسال سال تحصیلی را با حضور ۲۶۰ نفر از افسران کشورمان و ۱۸ نفر هم از افسران کشور‌های دوست از جمله پاکستان، تاجیکستان، عراق، عمان و هندوستان، آغاز می‌کند.

امیر ولی‌وند افزود: انواع رزمایش‌ها را برای دانشجویان این دانشگاه پیش‌بینی کردیم؛ زیرا دانش صرف کلاسیک سودی ندارد؛ از این روی رزمایش‌هایی مانند مقابله با گروه‌های تروریستی خواهیم داشت.

فرمانده دافوس ارتش اضافه کرد: ما استادان خوب و شایسته‌ای داریم که سعی می‌کنند از تمام لحظات برای رشد دانشجویان استفاده کنند؛ با وجود این، همواره تلاش می‌کنیم تا به لحاظ کیفی، سطح آموزش‌ها را هر سال ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار