رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

گروه‌های جهادی طلایه‌داران پیشرفت و آبادانی کشور هستند

سردار «سلیمانی» گروه‌های جهادی را طلایه‌داران پیشرفت و آبادانی دانست و گفت: گروه‌های جهادی از مردم برخاسته و برای خود مردم تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ - 04September 2022

گروه‌های جهادی طلایه‌داران پیشرفت و آبادانی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌امروز (یکشنبه) در مراسم اجلاسیه جهادگران کشور که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان و جهادگران در مصلای امام خمینی (ره) فردوس برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی برآمده از مردم‌ هستند و برای سربلندی و پیروزی مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در 13 شهریور 1347، بیان داشت: یک حرکت بزرگ جهادی و اولین کاروان جهادی به همت ایشان در پس از زلزله سهمگین در فردوس با حضور روحانیون و طلاب شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رویکرد جهادی رهبر معظم انقلاب اسلامی که با حرکت جهادی‌شان در سال 1347 آغاز شده در طول سه دهه رهبری داهیانه و پیروزمندانه‌شان نیز ادامه داشته که همه ما باید با الگوگیری از ایشان زمینه‌ساز کار جهادی باشیم.     

سلیمانی گروه‌های جهادی را طلایه‌داران پیشرفت و آبادانی دانست و تأکید کرد: گروه‌های جهادی از مردم برخواسته و برای خود مردم تلاش می‌کنند و این همان رویکرد مردمی گروه‌های جهادی است که با همراهی مسئولان و دستگاه‌های خدمتگزار به نتیجه مطلوب منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی این رویکرد جهانی با امید موفقیت و با محور قراردادن جوانان انقلابی به سمت پیشرفت و توسعه خواهد رفت و دولت سیزدهم برنامه‌های خود را بر اساس این رویکرد برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌با تأکید بر اینکه اکنون دورانی است که همه ما باید برای پیشرفت و آبادانی کشور، کار جهادی را سرلوحه مدیریت‌ها در بخش‌های مختلف قرار دهیم، افزود: دولت در راستای محرومیت‌زدایی، بهبود اقتصاد و معیشت با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی به دنبال تقویت گروه‌های جهادی در کشور است.

سلیمانی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی در یک سالی که از هدفگذاری کار جهادی با محوریت جوانان ولایت‌مدار در گام دوم انقلاب روی کارآمدنش گذشته، روحیه جهادی خود را با سفر به تمام استان‌های کشور و بررسی مشکلات بخش‌های مختلف به خوبی نشان داده است.

وی در خصوص اجلاسیه ملی جهادگران، خاطرنشان کرد: این حرکت در حالی که رویداد بزرگ است همچنین حامل و پرچمدار یک گفتمان بزرگ  و رویکردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر روی آن تأکید داشته‌اند، خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار