نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی:

زنده شدن امید در جامعه محصول مدیریت جهادی و انقلابی است

حجت‌الاسلام و المسلمین «نصیرایی» گفت: امروز به معنی واقعی کلمه امید در دل مردم زنده و ایجاد شده که این محصول مدیریت جهادی و انقلابی است و امیدواریم که دولت و مسئولان در این زمینه موفق باشند.
کد خبر: ۵۴۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 04September 2022

زنده شدن امید در جامعه محصول مدیریت جهادی و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجید نصیرایی» نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) در مراسم اجلاسیه جهادگران کشور و مراسم رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان و جهادگران در مصلای امام خمینی (ره) فردوس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «راه علاج کشور تشکیل دولت جهادی، انقلابی و حزب الهی است» که ما نیز امروز شاهد این موضوع هستیم.

وی بیان داشت: امروز به معنی واقعی کلمه امید در دل مردم زنده و ایجاد شده که این محصول مدیریت جهادی و انقلابی است و امیدواریم که دولت و مسئولان در این زمینه موفق باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس افزود: امروز شاهد هستیم که در نقطه نقطه کشور در موضوع مختلف از آبرسانی‌ها، گازرسانی‌ها، برق‌رسانی‌ها خدمت متنوعی توسط دولت ارائه می‌شود.

نصیرایی خاطرنشان کرد: برای دولت و همه مسئولان و همه قوا که امروز منسجم و متحد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند آرزوی توفیق بیشتر داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار