نویسنده کتاب دوباره فردوس:

کتاب «دوباره فردوس» روایتی از اقدام جهادی امام خامنه‌ای است

«مهرداد» گفت: کتاب «دوباره فردوس» روایتی از اقدام جهادی امام خامنه‌ای است که هدف از نگارش این کتاب ارائه سیره و روش ایشان در موضوع جهاد و سازندگی است.
کد خبر: ۵۴۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ - 04September 2022

کتاب «دوباره فردوس» روایت یک گنجینه تمام نشدنی در سال ۴۷ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید علیرضا مهرداد» نویسنده کتاب دوباره فردوس امروز (یکشنبه) در مراسم اجلاسیه جهادگران کشور و رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» اظهار داشت: کتاب «دوباره فردوس» روایت یک افتخار در تاریخ فردوس بود که در این سال‌ها مورد غفلت قرار گرفته بود.

وی گفت: کتاب «دوباره فردوس» روایتی از اقدام جهادی امام خامنه‌ای است که هدف از نگارش این کتاب ارائه سیره و روش ایشان در موضوع جهاد و سازندگی است.

مهرداد درباره کتاب دوباره فردوس مطرح کرد: این اثر در دو بخش حضور رهبر انقلاب در 13 شهریور سال 47 و قرار گرفتن در جمع مردم و همچنین سفر دوم رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری به این شهرستان نوشته شده است.

وی افزود: این کتاب پس از مصاحبه با بازماندگان زلزله مهیب فردوس و گروه‌های امدادی روحانیونی که در آن زمان حضور داشتند، به رشته تحریر درآمده که تدوین این کتاب حدود سه تا چهار سال زمان برده است.

مهرداد گفت: این کتاب در 240 صفحه با حضور 40 راوی و به دو هزار نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار