تقدیر شهردار منطقه ۶ تهران از خانواده ۴ شهید+ تصاویر

«رنجبریان» در راستای برگزاری آیین «چهل شب روضه در چهل منزل شهید»، از خانواده شهیدان «محمد حقانی منتظری»، «علی رمضانی»، «مهدی رمضانی» و «امیر فیروزی انباردان» تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۴۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 04September 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مسعود رنجبریان» شهردار منطقه شش تهران به‌همراه «شریعت» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق شش و هفت تهران، ظهر امروز (یک‌شنبه) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در راستای برگزاری آیین «چهل شب روضه در چهل منزل شهید»، در منزل شهید «محمد حقانی منتظری» حضور یافته و با قرائت زیارت عاشورا و عزاداری، یاد و خاطره این شهید و همچنین شهیدان «علی رمضانی»، «مهدی رمضانی» و «امیر فیروزی انباردان» که خانواده‌های آن‌ها در یک ساختمان ساکن هستند، را گرامی داشتند.

در این مراسم که سرهنگ «داریوش امراللهی» جانشین فرمانده کلانتری ۱۰۷ فلسطین، به‌همراه «امیررضا خیراللهی» شهردار ناحیه یک منطقه شش تهران نیز حضور داشتند، با اهدای هدایایی از خانواده این شهیدان والامقام تقدیر به‌عمل آمد. همچنین پرچم مضجع شریف حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) نیز بر معنویت این مراسم افزود.

همچنین جمعی از حاضران در این مراسم در منزل شهید «امیر فیروزی انباردان» نیز حضور یافته و از مادر این شهید والامقام عیادت کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، «محمد حقانی منتظری» ۲۳ فروردین سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. وی تحصیلات خود را تا مقطع متوسطه ادامه داد و سپس به عضویت بسیج درآمد. این بسیجی دلاور پس از حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، سرانجام ۱۹ فروردین سال ۱۳۶۶ در سن ۱۶ سالگی در عملیات کربلای هشت، در منطقه شلمچه به خیل شهیدان پیوست.

همچنین، «علی رمضانی» ۲۷ بهمن سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم اقتصاد درس خواند و بعد از اخذ مدرک دیپلم، ازدواج کرد. «علی رمضانی» به‌عنوان بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرد و سرانجام ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۲ در منطقه فکه به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید والامقام در منطقه به‌جا ماند، تا این‌که سال ۱۳۷۶ تفحص شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

برادرش «مهدی رمضانی» نیز از شهدای دوران دفاع مقدس است که اول بهمن سال ۱۳۴۴ متولد شد. وی پس از اخذ مدرک دیپلم، به‌عنوان بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه فکه شهد شیرین شهادت را نوشید.

همچنین، شهید «امیر فیروزی انباردان» متولد پنجم آذر سال ۱۳۴۶، به‌عنوان بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام دهم مرداد سال ۱۳۶۲ در حاج عمران به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها