برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اردبیل

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل در قالب شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 04September 2022

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از اردبیل، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل ظهر امروز (یکشنبه) در قالب شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سالن شیخ صفی استانداری به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برنامه‌ریزی‌های لازم برای تجلیل از 14 هزار پیشکسوت در هفته  دفاع مقدس خبر داد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس بیش از 150 عنوان برنامه فاخر در سطح استان برگزار خواهد شد که برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به میزبانی سپاه حضرت عباس (ع) استان در روز 31 شهریور از جمله این برنامه‌ها است.

واحد افزود: فضای مجازی در هفته دفاع مقدس باید بیشتر از هر زمان دیگری حال و هوای دفاع مقدسی داشته باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید محتوا در این خصوص انجام شده است.

«رضا قاسمیان» معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل نیز با اشاره به ابعاد مختلف و تأثیرگذار جهاد تبیین و پیوند آن با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را گنج عظیم معنوی ملت ایران دانست و افزود: شعار سال دفاع مقدس با عنوان «ما مقاوم هستیم» اعتماد به نفس ملی ایجاد می‌کند و ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در 43 سال گذشته در حال دفاع مقدس بوده و در این راه مقاومت پیروزمندانه داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار