مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛

شرکت بیش از ۴ هزار معلم استان همدان در طرح اکرام کمیته امداد

«نقوی» با بیان اینکه دغدغه ما این است که دانش‌آموزی بخاطر محرومیت از تحصیل بازنماند، گفت: بیش از چهار هزار معلم در طرح اکرام کمیته امداد شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۴۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ - 04September 2022

شرکت بیش از ۴ هزار معلم استان همدان در طرح اکرام کمیته امدادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (یکشنبه) در شورای آموزش‌ و پرورش استان همدان، اظهار داشت: در توزیع کتب و کلاس‌بندی اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته است.

نقوی با اشاره به کمبود نیروی انسانی افزود: در سال گذشته با وجود اینکه هزار و ۹۸۰ بازنشسته در بخش آموزش و پرورش داشتیم، فقط هزار نفر جذب شدند، امسال نیز دو هزار و ۱۰۲ نفر بازنشسته خواهیم داشت؛ اما سهمیه ورودی هزار و ۵۰ نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان متذکر شد: در سال تحصیلی جدید با انتقال ۶۰۰ معلم از مناطق دیگر به همدان و با ایجاد تعادل بین نیرو‌های استان و مناطق سعی کردیم که مشکل کمبود نیروی انسانی را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در ۱۹ منطقه، ناحیه و شهرستان ساماندهی انجام داده‌ایم تا در سال تحصیلی جدید کلاس خالی نداشته باشیم، افزود: با توجه به اینکه اولویت تامین مدیر و معلم است، توزیع اضافه تدریس، جابه‌جایی نیرو و کاهش عوامل اداری را پیگیری کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه دغدغه ما این است که دانش‌آموزی بخاطر محرومیت از تحصیل بازنماند، گفت: دو هزار نفر از معلمان استان همدان در مجمع خیرین سلامت حضور دارند و بیش از چهار هزار معلم نیز در طرح اکرام کمیته امداد شرکت کرده‌اند.

وی همچنین از اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان در ابتدای تابستان به مدارس ناحیه ۱ و ۲ همدان خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار در ابتدای مهرماه دغدغه تامین آب نخواهیم داشت و همچنین در تلاش هستیم که با تهیه منبع ذخیره آب برای مدارس این مشکل را حل کنیم.

نقوی با بیان اینکه برای تکمیل تجهیزات نیز ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۲۳ میلیارد تومان برای آسفالت و هفت میلیارد تومان نیز برای ایزوگام مدارس در نظر گرفته شده است و در بین همه مناطق، عادلانه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها