ادای احترام دستیار ویژه و قائم‌مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شهدا در قزوین

دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به قزوین، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ سه هزار شهید استان قزوین ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۴۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 04September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «کامیار ثقفی» دستیار ویژه و قائم‌مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران که جهت حضور در مراسم تودیع سرپرست و معارفه مدیرکل هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین وارد قزوین شده بود به همراه «سمیه اسمعیلی» مدیرکل و معاونان هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گلزار شهدای قزوین حضور یافت.

مسئولان یادشده ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار سرلشکر خلبان شهید «عباس بابایی»، به مقام والای این شهید بزرگوار و امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین ادای احترام کردند.

همچنین مسئولان بر مزار شهید بزرگوار صفر اسمعیلی پدر و ولی اسمعیلی عموی مدیرکل بنیاد استان قزوین حضور یافته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اهداف و آرمان‌های آن‌ها تجدید بیعت کردند.

در ادامه، دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از موزه شهدای قزوین بازدید کرد.

در این بازدید، مدیرکل سابق و مدیرکل هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز توضیحاتی در خصوص آثار به نمایش گذاشته شهدا در این موزه بیان کرد.

موزه شهدای قزوین با فضای ۴۰۰ متر مربع و ۲ طبقه در جوار گلزار مطهر شهدای شهر قزوین راه‌اندازی شده و همه آثار حجمی و مکتوب شهدا و ایثارگران را در خود جای داده است.

آثار شهدا، البسه، دست‌نوشته‌ها، وصیت‌نامه، عکس و هر آنچه را که متعلق به شهید است، شامل می‌شود که در موزه شهدای قزوین به نمایش گذاشته شده است.

در موزه یادشده، بیش از ۵۰۰ اثر ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

این موزه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه نسل امروز و آینده راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها