الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش در بندرعباس

با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، تجهیزات جدید به ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس الحاق شد.
کد خبر: ۵۴۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ - 04September 2022

الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریای ارتش در بندرعباسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، طی مراسمی با حضور سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح عصر امروز تجهیزات جدیدی در محل کارخانجات صنایع دفاع در بندرعباس به نیروی دریایی ارتش الحاق شد.

دو فروند شناور سطحی موشک انداز، یک فروند ناو لجستیکی و یک فروند زیر دریایی کلاس غدیر از جمله این الحاق‌های جدید به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم اظهار کرد: این الحاق‌ها در دو حوزه سطحی و زیر سطحی توان رزم نیرو دریایی ارتش را بالا می‌برد. در حوزه ناو‌های موشک انداز به توانمندی بالاتری در زمینه سامانه‌های تحرک، سرعت عمل و ماندگاری به روز شده است. آخرین تجربیات و توان علمی بروز در این سامانه‌ها به کار گرفته شده است.

به گفته دریادار ایرانی، ناودسته پهپادبر در رزمایش شمال اقیانوس هند رونمایی شده است و امروز بصورت رسمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد که پهپاد‌های جدید با قابلیت‌های پیشرفته روی آن قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها