سرپرست امور روحانیت دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری سلسله نشست های تاریخ شفاهی علما و روحانیون ایثارگر در خوزستان

حجت الاسلام گوهرنتاج از برگزاری سلسله نشست های تشریحی و آموزشی جهت احصا تاریخ شفاهی علما و روحانیون برجسته و ایثارگر خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 05September 2022

برگزاری سلسله نشست های تاریخ شفاهی علما و روحانیون ایثارگر در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سعید گوهرنتاج» سرپرست حفظ و نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس از برگزاری سلسله نشست های تشریحی و آموزشی جهت احصا تاریخ شفاهی علما و روحانیون برجسته و ایثارگر استان خبر داد و اظهار داشت: اولویت ما در پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، احصا تاریخ شفاهی علمای برجسته و روحانیون شاخص استان است که نقش بی‌بدیلی در جنگ داشتند.

وی افزود: پس از برگزاری دوره آموزشی تاریخ شفاهی، نشست های تکمیلی را با کارآموزان منتخب برگزار کردیم تا از ظرفیت آن ها برای عقب ماندگی تاریخ شفاهی علما و روحانیون استان بهره ببریم.

حجت الاسلام گوهرنتاج گفت: تاکنون با حمایت های سردار مرادحاجتی توانستیم در یک بازده زمانی کوتاه، 3 پروژه تاریخ شفاهی علمای برجسته استان را آغاز کنیم و در حال تهیه مقدمات برای انجام ثبت و ضبط تاریخ شفاهی چند روحانی برجسته دیگر هستیم.

سرپرست حفظ و نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: شرایط سنی ایثارگران و رزمندگان روحانی فعال در دوران دفاع مقدس به گونه ای است که ناچاریم جهت انجام تاریخ شفاهی این عزیزان سرعت عمل بیشتری به خرج دهیم چون هر کدام از این علما گنجینه ای از خاطرات ناب درون سینه دارند که باید برای انتقال به نسل جوان بیان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار