مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد؛

لزوم تشکیل سند چشم انداز برای کمیته هنری، نمایشی دفاع مقدس استان همدان

سردار »ظفری» گفت: کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس نیاز به یک سند و چشم‌انداز دارد که به نوعی یک آدرس دهی به آیندگان هم هست و آنان براساس اسناد و مدارک می‌بینند که گذشتگان چه کرده‌اند.
کد خبر: ۵۴۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 05September 2022

لزوم تشکیل سند چشم انداز برای کمیته هنری، نمایشی دفاع مقدس استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در نشست کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس که در اداره کل ارشاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای این کمیته که همگی با دغدغه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دور هم جمع شده‌اند و همگی صاحب خرد و اندیشه و بچه‌های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه دو نظریه در خصوص جمهوری اسلامی است، افزود: یک نظریه این است که انقلاب اسلامی شروع شد تا در کل خاک ایران جمهوری اسلامی تشکیل دهیم که هدف کوچکی است، نظریه دیگر  هدف از انقلاب اسلامی تشکیل حکومت جهانی است و طبق فرمایشات امام خمینی (ره) اگر مسئولین به فکر حکومت جهانی نباشند، خائن هستند.

سردار ظفری یادآور شد: شهید سلیمانی دنبال تشکیل حکومت جهانی بود و هیچ وقت درگیر حزب و جناج نشد، بچه‌های انقلاب نباید منتظر باشند تا کاری به آن‌ها واگذار شود و خودشان باید وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به همه است و همه باید ورود پیدا کنیم تا آن را حفظ کنیم، افزود: در این راستا ساختار شورای هماهنگی حفط آثار دفاع مقدس با ۷ کمیته تشکیل شده که اداره کل ارشاد اسلامی نیز یکی از این کمیته‌ها و عضو ثابت این شورا است و رسالت این کمیته این است که با همکاری و هم نوعی مجموعه‌ها یک اتفاق انقلابی در این مجموعه رقم بخورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: این کمیته حتما نیاز به یک سند و چشم‌انداز دارد که به نوعی یک آدرس دهی به آیندگان هم هست و آنان براساس اسناد و مدارک می‌بینند که گذشتگان چه کرده‌اند.

در پایان این جلسه سردار ظفری حکم مدیر این کمیته را به «مسعود ویژه» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها