معاون استاندار قم:

هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های ایثار و شهادت است

«حاجی‌زاده» گفت: ارزش‌هایی از حماسه ایثار و شهادت در جامعه مغفول مانده و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین آن ارزش‌هاست.
کد خبر: ۵۴۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ - 05September 2022

هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی زاده» معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ قم امروز در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر موضوع تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تاکید دارند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک گنجینه عظیم است که باید ویژگی‌های آن را در طول هفته دفاع مقدس تبیین کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ابراز کرد: بازگشایی مسیر اربعین به برکت خون شهدا بوده و هر لحظه که در این مسیر توفیق حرکت داریم باید شهدا را یاد کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اینکه باید نقش امام در طول جنگ را در هفته دفاع مقدس تبیین کنیم، مطرح کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران جنگ یک نقش بی‌نظیر داشتند که متاسفانه تاکنون به آن پرداخته نشده است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه کلام امام (ره) در جنگ معجزه می‌کرد، تصریح کرد: اگر در دوران بنی صدر مقام معظم رهبری وارد عرصه نشده بودند، شرایط بسیار خطرناک می‌شد.

وی با بیان اینکه باید به نقش بانوان و سایر ارزش‌های ایثار و شهادت در دوران جنگ نیز توجه شود، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که باید از آن برای بیان این موضوعات استفاده شود.

وی تاکید کرد: حرکت دفاع مقدس در مسیر دفاع از اسلام بوده و باید ابعاد مختلف و اثرگذار آن دوران بررسی و برای نسل جوان تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اینکه باید سیره شهدا به نسل جدید منتقل شود، بیان داشت: باید جوانان ما بدانند که دشمنان نظام در دوران جنگ چه فتنه‌هایی را انجام دادند.

وی تاکید کرد: باید در حوزه دفاع مقدس دغدغه‌مند عمل کنیم، فعالیت‌های ما در دل جامعه اثرگذار باشد و تمام کمیته‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک وقت ویژه‌ای را به این موضوع اختصاص دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم خاطرنشان کرد: سینمای فصل شیدایی یک برنامه هنری و اثرگذار در هفته دفاع مقدس است و باید تمام مجموعه استان برای حمایت از آن بسیج شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار