معاون سیاسی سپاه مطرح کرد؛

شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با نقش‌آفرینی مراکز علمی در جهاد تبیین

سردار «جوانی» گفت: مراکز علمی و فضاهای دانشگاهی باید به محیطی برای جهاد تبیین تبدیل شوند و تلاش بر آن باشد با افزایش شناخت در میان آحاد مردم، محاصره تبلیغاتی دشمن با شکست مواجه شود.
کد خبر: ۵۴۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 05September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در طرح ولایت که با هدف دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان بسیجی سراسر کشور در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان امروز با حربه حیله‌گری، ترفند و دروغ‌گویی تلاش می‌کنند با ایجاد شک و تردید، حس بدبینی به نظام جمهوری اسلامی را در میان مردم ترویج دهند. 

سردار جوانی جهاد تبیین را راهگشای مبارزه با این فتنه دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و کمک می‌کند با افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات در افراد افزایش یابد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: مراکز علمی و فضاهای دانشگاهی باید به محیطی برای جهاد تبیین تبدیل شود و تلاش بر آن باشد با افزایش شناخت در میان آحاد مردم، محاصره تبلیغاتی دشمن با شکست مواجه شود.

سردار جوانی گفت: نیروی سپاه و بسیج باید در هر زمینه‌ای که دشمن وارد می‌شود، ورود پیدا کنند چرا که اساس ایجاد چنین نهادهایی مبارزه با جریان‌هایی است که به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی جهاد تبیین را راهکار مبارزه با جنگ نرم دانست و ادامه داد: اکنون انبوهی از رسانه‌های بین المللی با هزاران متخصص با هدف وارد کردن آسیب به آرمان‌های انقلاب اسلامی به صف شده‌اند که برای ایستادگی در مقابل آن‌ها نیاز به اقداماتی جهادگونه و فوری است.  

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیاری از جنایات تاریخی علیه مسلمانان و شیعیان از صدر اسلام تاکنون از جمله واقعه عاشورا ناشی از گمراهی و غفلت عاملان آن بوده است که در مقابل هجمه دشمنان فریب خورده‌اند، تصریح کرد: مردم ولایتمدار کشور هم بارها این دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند و اکنون راه مقابله با بدخواهان توسل به جهاد تبیین در تمامی عرصه‌های مقاومت است.

سردار جوانی یادآور شد: مردم‌فریبی کلید واژه دشمنان در شرایط کنونی است و آنان با این حربه دست به جنگ شناختی علیه مردم ایران زده‌اند که جهاد تبیین تنها ابزار مبارزه در این زمینه است.

طرح ولایت در قالب دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی هیات‌های علمی دانشگاه‌های کشور از روز یکشنبه، سیزدهم شهریور در مشهد آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار