مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

مدیران مدارس، زمینه بازدید دانش‌آموزان از موزه دفاع مقدس را فراهم کنند

«نقوی» گفت: از مدیران مدارس می‌خواهم تمهیدات لازم را بیاندیشند تا در طول سال تحصیلی حداقل یک بار همکاران و دانش‌آموزان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ - 05September 2022

مدیران مدارس، زمینه بازدید دانش‌آموزان از موزه دفاع مقدس را فرهم کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (دوشنبه) در جلسه قطبی شورای معاونین آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان اسدآباد که با محوریت جمع‌بندی بازدیدها از پروژه مهر مدارس در سالن جلسات ناحیه دو برگزار شد، اظهار داشت: با همبستگی و تقویت ارتباطات بین مناطق ۱۹ گانه، شاهد رفع مشکلات، هم‌افزایی و تعامل بیشتر خواهیم بود.

نقوی افزود: با وجود برخی کمبودها، موظفیم تمام توان و امکانات موجود را به کار بگیریم تا مهر پیش رو را بدون کوچک‌ترین دغدغه ای آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی جدید فرصتی ایده آل است تا نتیجه تلاش های خود را ببینیم، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان با این ظرفیت کارآمدی و پتانسیل نیروی انسانی، باید در تمامی زمینه های سطح کشور شاخص باشد.

وی ضمن تاکید بر مدنظر قراردادن و رعایت حرمت ها بین همکاران، تصریح کرد: از ویژگی های مدیر خوب، برنامه ریزی مناسب برای تربیت اخلاقی و دینی دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه اولویت ما در آموزش و پرورش استان، تعلیم مسائل دینی و تربیتی است، اضافه کرد: مدیران باید امانت دار خوبی باشند و برای انتخاب های خود مِلاک و دلیل منطقی داشته باشند.

نقوی ضمن باارزش خواندن دفاع مقدس و خاطرات آن، تصریح کرد: از مدیران می‌خواهم تمهیدات لازم را بیاندیشند تا در طول سال تحصیلی حداقل یک بار همکاران و دانش‌آموزان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار