فرمانده سپاه کربلا:

زوایه گرفتن از گفتمان انقلاب اسلامی سبب انحراف می‌شود

سردار «مسلمی» زوایه گرفتن از گفتمان انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل را مایه انحراف دانست و گفت: باید حول این محور حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۴۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 05September 2022

زوایه گرفتن از گفتمان انقلاب اسلامی سبب انحراف می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست همفکری و هم افزایی اجرایی شدن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه اداره مدیریتی برای اجرایی این سند امری لازم است، اظهار داشت: هفت راهبرد در فصل مدیریتی سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها آمده است.

سردار مسلمی با اظهار اینکه این سند در حوزه آموزشی، پژوهشی و فناوری نیز دارای راهبرد‌هایی است از آن به عنوان سند جامع یاد کرد و گفت: امروز دشمن از مؤلفه قدرت سخت عبور کرده و وارد فاز قدرت نرم شده است و در این راه از تکنیک‌های نوین بهره می‌برد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: دشمن در بخش فرهنگی تمام تلاش خود را بر تغییر سبک زندگی معطوف کرده است و بسیاری از استادان ما در این تفکر بازی می‌خورند و از سوی دیگر با به راه انداخت جنگ شناختی و ادارکی سعی می‌کند به اهدافش برسد.

وی محافظه کاری و مصلحت اندیشی را عامل اجرایی نشدن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها ذکر کرد و بیان داشت: هرجا از گفتمان امام و انقلاب زاویه گرفتیم دچار انحراف شدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار