دیدار جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده شهید ذاکرحسینی

امیر نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، با خانواده شهید مدافع حرم، مهدی ذاکر حسینی دیدار و از رشادت و مجاهدت‌های این خانواده معظم تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۴۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ - 05September 2022

دیدار جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده شهید ذاکرحسینیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار «ابوالقاسم شریفی» رئیس ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده شهید مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی دیدار کرد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد آرامش در جامعه، گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و ایمان باور نکردنی از زندگی، خانواده و آسایش و راحتی خود گذشتند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها و حرم آل الله، با دشمن مبارزه کردند که لازم است قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت و صبوری خانواده هایشان را داشتند، افزود: صبر و شکیبایی خانواده شهدا که با اشتیاق فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و دفاع از حریم اهل بیت(ع) می‌کنند، از امدادهای غیبی و الهی است و این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند.

شهید ذاکر حسینی فرزند یکی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام و در سال 1395 در منطقه حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده پیکر مطهر این شهید والامقام هنوز هم به کشور برنگشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار