رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

سازمان سیاحتی کوثر به یک برند حلال و پاک خانوادگی در حوزه گردشگری تبدیل می‌شود

مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر عصر با حضور قاضی‌زاده هاشمی در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 06September 2022

بررسی بخش ایثارگران برنامه هفتم توسعه با حضور مدیران بنیاد شهیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (دوشنبه) در مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات رسانی به ایثارگران توسط این سازمان اظهار داشت: بر اساس تعاریفی که از این سازمان شده است، وظیفه این سازمان ارائه خدمات به ایثارگران در حوزه‌های فرهنگی و اردویی است که امیدواریم این مسیر پرقدرت ادامه یابد.

معاون رئیس جمهور خطاب به اعضای مجمع این سازمان، گفت: خدمات رسانی به ایثارگران مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و این نگاه باید مأموریتی باشد و به ایثارگران خدمات مناسب ارائه شود لذا فعالیت‌های اقتصادی مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی، کوثر باید مشخص باشد و به عنوان یک برند حلال و پاک خانوادگی در حوزه گردشگری تبدیل شود و این نیاز به برنامه‌ریزی علمی و مطالعه دارد تا استاندارد‌های مورد نظر تعریف شده و به برنامه اجرایی تبدیل شود.

وی بر ضرورت تعریف مدل و نظام مالی مشخص برای خدمات این سازمان، گفت: به عنوان نمونه تاکنون برای اعزام زائران به عتبات نظام مالی مشخص شده است، اما به طور کلی برای همه خدمات باید این نظام مالی مشخص شده و سهم هر بخش مشخص شود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ظرفیت‌های مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر اعم از هتل‌ها و مجتمع‌های تفریحی برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری گفت: اعضای هیئت امنا وظیفه دارند که به نحو مطلوب اموال ایثارگران را به خوبی اداره و در اختیار آن‌ها قرار دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر فعالیت‌های اقتصادی شفاف در مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر خاطرنشان کرد: خدمات این سازمان باید به ایثارگران ارائه شود و برای شفاف‌سازی باید خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌شود در سامانه سجایا ثبت شود.

علی دستجردی، مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این نشست با اشاره به خدمات سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ارائه گزارش عملکرد این سازمان پرداخت.

نماینده موسسه حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل، وضعیت مالی تلفیقی و جداگانه مجتمع‌های فرهنگی، سیاحتی کوثر در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مذبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استاندارد‌های حسابداری، به نحوه مطلوب اعلام کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار