معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد؛

تأثیر بصیرت‌افزایی بر بازدارندگی دفاعی

دریادار سیاری با اشاره به تأثیر بصیرت‌افزایی بر بازدارندگی دفاعی گفت: روزی نیست که در ستاد ارتش و یگان‌های تابعه آن شاهد اجرای برنامه‌ای جامع و اثرگذار نباشیم.
کد خبر: ۵۴۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 06September 2022

دریادار سیاریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز (سه‌شنبه) در هشتمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تقدیر از اقدامات و تلا‌ش‌های اثربخش این اداره و عقیدتی سیاسی‌های تابعه آن در جهت ارتقای سطح فعالیت‌های قرآن‌پژوهی، نمازآموزی و بصیرت‌افزایی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های کارکنان ستاد ارتش، اظهار داشت: هرچقدر بصیرت فرماندهان و کارکنان بالاتر باشد، بازدارندگی ما نیز بالاتر خواهد بود. در این حوزه شاهد عملکرد بسیار خوبی هستیم و روزی نیست که در ستاد ارتش و یگان‌های تابعه آن شاهد اجرای برنامه‌ای جامع و اثرگذار نباشیم.

امیر سیاری در ادامه با تاکید بر اهمیت «اشراف» و نقش تعیین‌کننده آن در موفقیت یگان‌ها و اجرای موثر ماموریت‌ها، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند، اشراف نشان از یک واقعیت است؛ یعنی نشان‌دهنده واقعیت صحنه به فرماندهان و مدیران است و واقعیت صحنه یعنی اشراف و تسلط بر محیط کار و حوزه اجرای مأموریت که با داشتن آن مدیران می‌توانند تصمیم‌گیری درست و مناسب انجام دهند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با اشاره به اینکه «اشراف» پیشانی یگان است، گفت: اشراف دارای الزاماتی است که واقعیت‌گرایی، صداقت، هماهنگی و تعامل، آسیب‌شناسی، یافتن راهکارها، تخصیص منابع، نظارت دقیق و مستمر و حرکت برابر برنامه از جمله الزامات اقدام اشراف است.

دریادار سیاری همچنین اظهار امیدواری کرد که برگزاری جشنواره‌های مالک اشتر و معرفی برترین‌ها در این جشنواره، موجب ایجاد رقابت مثبت و هم‌افزایی بیشتر فعالیت‌ها شده و ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اجرای هرچه بهتر مأموریت اصلی خود برابر اصل ۱۴۳ قانون اساسی یعنی دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی ایران یاری دهد و باید این مأموریت مهم ارتش در یگان‌های تابعه به‌عنوان یک گفتمان مطرح و همواره به کارکنان یادآوری شود.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ضمن تأکید بر پیگیری مجدانه سه هدف مهم این اداره یعنی تقویت قرآن‌پژوهی، نمازآموزی و بصیرت‌افزایی، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های سامانه فرماندهی در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های فرهنگی در سطح ستاد ارتش و یگان‌های تابعه این ستاد تشکر و قدردانی کرد.

همچنین سرهنگ «موسی شعبان‌پور» معاون طرح، برنامه و بودجه اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و دبیر جشنواره اشراف گزارشی را از روند برگزاری هشتمین جشنواره مالک اشتر این اداره ارائه کرد و در پایان برگزیدگان جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار