معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسدران:

محرومیت‌زدایی و مردم‌داری از مأموریت‌های سپاه پاسداران است

سردار «حزنی» گفت: دفاع از نظام اسلامی، ایجاد امنیت پایدار، محرومیت‌زدایی و مردم‌داری از مأموریت‌های سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۴۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ - 06September 2022

محرومیت زدایی و مردم‌داری از مأموریت‌های سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امروز در آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت‌‎رسانی و محرومیت‌زدایی استان مازندران اظهار داشت: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است که در کنار این ماموریت بحث محرومیت زدایی، مردم داری نیز در اولویت قرار دارد.

سردار حزنی افزود: در مناطق محروم، حساس و مرزی نیز اقدامات مناسبی در زمینه عمرانی، امنیت غذایی، اشتغال و بحث آب انجام شد. همه رده‌های سپاه در کشور علاوه بر انجام رسالت اصلی در زمینه محرومیت‌زدایی نیز گام بردارند و نیمه پایانی امسال و سال ۱۴۰۲ در برخی مناطق نیز باید فقر و محرومیت را از بین ببریم.

سردار حزنی گفت: از همه مدیرانی که سیاست اجرایی آنان منفعت رساندن به مردم مناطق محروم است قدردانی می‌کنیم امیدواریم با همکاری بسیج سازندگی، فرماندهان نواحی، نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیران کل، فرمانداران و ائمه جمعه بتوانیم گام‌های موثری برای محرومیت‌زدایی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها