مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

کتاب عکس «قاب افتخار» تهیه و تولید می‌شود

سردار «ملکی» از تهیه و تولید کتاب عکس «قاب افتخار» به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و تشکل مردم نهاد «رزمندگان شمال» خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ - 07September 2022

کتاب عکس «قاب افتخار» تهیه و تولید می‌شودسردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، یکی از مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را جمع‌آوری عکس و تصاویر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: بخشی از تصاویر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود و بخشی از تصاویر مهم را در قالب آلبوم عکس و تصاویر منتشر می‌کنیم.

این مسئول افزود: در این راستا این اداره‌کل با مشارکت تشکل مردم نهاد «رزمندگان شمال» اقدام به انتشار فراخوان «قاب افتخار» کرده است.

وی گفت: تصاویر با موضوعات پیروزی نهضت و زندانی‌های سیاسی، اعزام رزمندگان، پشتیبانی مردمی، نیرو‌های مسلح ارتش، سپاه، انتظامی و جهاد سازندگی و مناطق جنگی و رزمندگان مازندرانی در لشکر‌های مختلف نیرو‌های دریایی سپاه و ارتش و آزادگان را باید ثبت و ضبط و نگهداری کنیم.

سردار ملکی همچنین جنگ جنگل و حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل، مدافعان حرم و نقش لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در سوریه، بسیج، مدافعان سلامت و زنان در قاب ایثار و حماسه، پشتیبانی همسران شهدا و مادران و پیاده روی اربعین در این فراخوان آمده است.

این مسئول با بیان اینکه سرچشمه دفاع مقدس عاشوراست، بیان داشت: پیاده روی اربعین یک رزمایش بزرگ در موضوع ترویج آرمانی فرهنگ عاشورا است و در این فراخوان گنجانده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم استان می‌توانند آثار را به آدرس دبیرخانه ارسال کنند تا در قالب کتاب آلبوم «قاب افتخار» تولید شود.

سردار ملکی زمان ارسال آثار برای تولید کتاب عکس دیار علویان را تا ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: آثار ارسالی داوری و از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران کتاب «قاب افتخار» همزمان با روز ملی مازندران با حضور مسئولان استانی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار