پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در پی درگذشت مادر شهید «هوشنگ گشگی»

سردار «مالکی» با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «کبری عربی» مادر گرامی شهید «هوشنگ گشگی» در شهرستان بیجار را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ - 06September 2022

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در پی درگذشت مادر شهید «هوشنگ گشگی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی درگذشت اسوه صبر و مقاومت، بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «کبری عربی» مادر شهید «هوشنگ گشگی» را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه، حاجیه خانم «کبری عربی» والده مکرمه شهید «هوشنگ گشگی» موجب تاثر خاطر و اندوه فراوان شده است.

بی‌شک نقش مادران شهدا در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر با الگوگیری از فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س) و ام‌البنین(س) در دامان پاکشان و تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار است و فداکاری و صبوری این مادران والامقام قابل توصیف نیست.

اینجانب از خداوند متعال، علو درجات و همجواری روح مطهر این مادر مومن و گرانقدر با روح طیبه فرزند عزیز و حماسه آفرینش را طلب می کنم و برای بستگان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها