مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی رسالتی مهم بر دوش دارند

اسمعیلی گفت: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی رسالتی مهم بر دوش دارند و باید با تحصیل علم و دانش، آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بزنند.
کد خبر: ۵۴۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ - 06September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین با حضور «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و «نقی سیاهکالی‌مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و دیگر مسئولان و مدیران مدارس شاهد در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم اسمعیلی با بیان اینکه دانش‌آموزان کشور به خصوص دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی رسالتی مهم بر دوش دارند، اظهار داشت: این عزیزان باید با تحصیل علم و دانش، آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی افزود: باید با نیازسنجی و شناسایی‌ نقاط ضعف و قوت، گام‌های اساسی در راستای بهبود شرایط علمی و تربیتی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برداشته شده و بستر مناسب رشد و شکوفایی آنان که از اولویت‌های اصلی این بنیاد است، فراهم شود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین «چراغی» معاون پرورشی آموزش و پروش ناحیه دو قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌های دانش‌آموزان و حمایت‌های والدین ایثارگر آنان، گفت: مایه افتخار است که شما فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های شکوفایی علمی، پیشقدم هستید.

در این مراسم از 69 دانش‌آموز ممتاز طرح شاهد در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار