مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری آئین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس

امیر «عباسی» گفت: همزمان با سراسر کشور، آیین تکریم و تجلیل از جمعی از رزمندگان پیشکسوت آذربایجان شرقی روز ۳۰ شهریور سال جاری در تبریز و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ - 06September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (سه‌شنبه) در نشست هماهنگی برگزاری آیین تکریم و تجلیل از جمعی از پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به فضل الهی همزمان با سراسر کشور، آیین تکریم و تجلیل از جمعی از رزمندگان پیشکسوت آذربایجان شرقی روز ۳۰ شهریور سال جاری در تبریز و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آیین از فرمایشات و بیانات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز بهره‌مند خواهیم شد، افزود: امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه‌های سطح استان شاهد برگزاری شایسته این مراسم باشیم. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: ۴۲ برنامه محوری برای گرامیداشت چهل و دومین سالروز ایام‌الله هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده که با همکاری نهادهای مختلف استان و با شعار راهبردی «ما مقاوم هستیم» اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار