معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا:

تقویت پایگاه‌های بسیج راه مقابله با نفوذ دشمنان است

سرهنگ «قلعه» گفت: یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن را تقویت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج است و دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند با انواع و اقسام توطئه‌ها جوانان ما را از مساجد و پایگاه‌های بسیج دور نگه دارند تا بلکه به اهداف پلید خود برسند.
کد خبر: ۵۴۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 07September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه «هریس» امروز (چهارشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «کاظم قلعه» معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا و جمعی از کارکنان و بسیجیان این مجموعه برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا در این مراسم با اشاره به اینکه سپاه مولد انقلاب و حافظ دستاوردهای آن است، اظهار داشت: هرجا نظام به سپاه نیاز دارد سپاه با تمام توان در خدمت نظام و مردم خواهد بود.

وی یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن را تقویت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج دانست و افزود: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند با انواع و اقسام توطئه‌ها جوانان ما را از مساجد و پایگاه‌های بسیج دور نگه دارند تا بلکه به اهداف پلید خود برسند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار «غلامرضا اکبرپور» در مدت فرماندهی سپاه «هریس»، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه عاشورا سرهنگ پاسدار «احمد عبادی» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه «هریس» معرفی شد. «عبادی» پیش‌تر فرماندهی سپاه ناحیه «هوراند» را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار