استاندار چهارمحال و بختیاری:

باید اهتمام ویژه‌ای برای پیوند نسل جدید با دوران دفاع مقدس صورت بگیرد

«‌حیدری» گفت: ارادت مردم به شهدا در آئین‌های تشییع پیکر شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا نمود عینی دارد و باید در برنامه‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای برای پیوند نسل جدید با دوران دفاع مقدس صورت بگیرد.
کد خبر: ۵۴۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 07September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران برای کشور امنیت، آسایش و استقلال به ارمغان آوردند و باید قدردان ایثارگری آنان باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های فرهنگی که با محوریت شهدا برگزار می‌شود مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد، ارادت مردم به شهدا در آئین‌های تشییع شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا نمود عینی دارد، باید در برنامه‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای برای پیوند نسل جدید با دوران دفاع مقدس صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه زبان هنر بسیار تاثیرگذار است، عنوان کرد: مسئولان فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی از این ظرفیت استفاده کنند، شعار‌های انقلاب اسلامی باید برجسته شود، امروز شاهدیم که یادواره شهدا پس از چهار دهه پر رونق برگزار می‌شود، اما باید به سمت جذاب شدن این برنامه‌های فرهنگی پیش برویم.

حیدری افزود: اجرای برنامه‌ها با محوریت شهدا راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و برنامه‌های شوم دشمن است، باید محتوای مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تولید و در اختیار رسانه‌ها و فضای مجازی برای انتشار قرار بگیرد، برای بهتر برگزار شدن مراسمات از نظرات صاحبنظران و صاحبان ایده استفاده شود.

وی اصلاح مسیر دسترسی به قبور شهدای گمنام و ساماندهی گلزار‌های شهدا را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: باید تا دهه فجر سال‌جاری عملیات عمرانی اصلاح و بهسازی مسیر دسترسی به قبور شهدای گمنام استان به پایان برسد، نباید دغدغه‌ای برای این مسئله وجود داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: پرچم شهدا در ادارات باید بالا باشد، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مناسبت‌های مختلف در دستور کار قرار بگیرد، کرامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید حفظ شود، ایجاد اشتغال و تبدیل وضعیت ایثارگران در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها