برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز به ریاست استاندار و حضور حداکثری اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 07September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز به ریاست «غلامعلی حیدری» استاندار استان و حضور حداکثری اعضا تبرگزار شد.

در این جلسه سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ضمن پیگیری و بیان مصوبات جلسه قبل برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالروز هفته دفاع مقدس را مطرح و خواستار ثبت برنامه‌ها در سامانه سادم شد.

وی گفت: آیین تجلیل سراسری از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود که سهم استان چهارمحال و بختیاری تجلیل از 10 هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت است که با برنامه‌ریزی و تقسیم صورت گرفته این آیین می‌بایست در کلیه شهرستان‌های استان‌ها بصورت همزمان برگزار شود.

این مسئول ضمن تاکید بر تشکیل جلسات بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها و تمام ادارات و سازمان‌ها بیان داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 30 شهریور آغاز و تا روز هشتم مهرماه طبق جدول پیش‌بینی شده مناسبت‌های هفته دفاع مقدس به طول می‌انجامد که می‌طلبد برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این ایام متناسب با عناوین روز‌های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی و اجرا گردد.

«اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گفت: همزمان با سراسر کشور در روز پنج‌شنبه 31 شهریور آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا با نام «میهمانی لاله ها» در سراسر استان برگزار و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام گرفته است.

سردار «افضلی» جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم متذکر شد: رژه نیرو‌های مسلح استان همزمان با هفته دفاع مقدس و سراسر کشور در روز 31 شهریور و بصورت ویژه در مرکز استان بصورت رژه نیرو‌های پیاده و خودرویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار