فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

اعزام ۲۰۰۰ زائر حسینی مازندرانی به اربعین حسینی

سردار «مسلمی» از اعزام ۲ هزار زائر حسینی از مازندران برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این زائرین در قالب ۵۷ اتوبوس امروز به صورت رایگان عازم عراق شدند.
کد خبر: ۵۴۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 07September 2022

اعزام ۲۰۰۰ زائر حسینی مازندرانی به اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه آئین بدرقه باشکوه خادمین و زائرین اربعین حسینی استان مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اربعین حسینی تجدید پیمانی با عاشورای حسینی است، اظهار داشت: عاشورای حسینی باعث حیات اسلام عزیز بوده است.

سردار مسلمی با تأکید بر اینکه امروز دشمنان بدانند اربعین حسینی از نشانه‌های ظهور حضرت حجت است، بیان داشت: اسلام زنده است و کفر و باطل از بین رفتنی است و اسلام هر روز بالنده‌تر از گذشته در حال پیمون راه خود است برای تحقق ظهور حجت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نشانه تمدن بزرگ اسلامی است و باید همه به همه کمک کنیم که اربعین باشکوهتر از گذشته برگزار شود، خاطرنشان کرد: اربعین نشان دهنده این است که مردم خودشان در عرصه مسائل اجتماعی و برپایی تعظیم شعائر اسلامی در صحنه هستند.

سردار مسلمی با بیان اینکه سپاه کربلا با بهره گیری از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان و همراهی استاندار مازندران زمینه حضور ۲ هزار زائر حسینی برای شرکت در این همایش بزرگ فراهم کرد، خاطرنشان کرد: زائرین به صورت همزمان در قالب ۵۷ اتوبوس از ساری و چالوس به صورت رایگان به عتبات عالیات اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها