رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

اسناد حاکی از نقش رژیم صهیونسیتی در حادثه ۱۷ شهریور است

حجت‌الاسلام «محمودی» گفت: برخی از اسناد حکایت از این دارد که نه‌تن‌ها مزدوران رژیم پهلوی در حادثه ۱۷ شهریور به صورت مستقیم نقش داشتند؛ بلکه ماموران رژیم غاصب صهیونیستی نیز در این جنایت نقش داشتند و این لکه ننگی است که از چهره حکومت پهلوی پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۵۴۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ - 07September 2022

اسناد حاکی از نقش رژیم صهیونسیتی در حادثه ۱۷ شهریور استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محسن محمودی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز (چهارشنبه) در آیین گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور که در میدان «شهدا» تهران برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی (ه) از ۱۷ شهریور به‌عنوان یوم الله یاد کردند و فرمودند باید این روز را همیشه زنده نگه داریم، اظهار داشت: میدان شهدا همان مکانی است که هزاران نفر از مردم بی‌گناه در آن جمعه خونین شهید و مجروح شدند و آن جنایت ننگین زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: حادثه ۱۷ شهریور میخی بود که رژیم پهلوی بر تابوت خود کوبید و پیروزی انقلاب اسلامی را تسهیل کرد و نهضت ملت ایران را کشور و شکوه بیشتری بخشید. آن‌ها فکر کردند که اگر در خیابان‌ها مردم را به خاک و خون کشیدند، می‌توانند این حرکت عظیم مردم را سد کنند؛ غافل از اینکه این شهادت.‌ها رونق و شکوه بیشتری را نسبت به حرکت انقلاب اسلامی خواهد بخشید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: آحاد مردم، مسیولان و دلسوزان و هرکسی که مقامی در جمهوری اسلامی دارند مرهون خون این شهیدان است؛ لذا باید پیام‌های قیام ۱۷ شهریور را به نسل حاضر و گام دومی انقلاب برای ادامه را انقلاب اسلامی منتقل کنیم.

وی با اشاره به ایام برگزاری پیاده‌روی اربعین، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که به برکت خون شهدا راه کربلا به روی عاشقان ولایت گشوده شده است و رسانه‌ها، صاحبان قلم و هنرمندان در تمام عرصه‌ها باید تفکر شهادت و ایثار را ترویج کنند و نام یاد شهدای ۱۷ شهریور برای همیشه جاودانه بماند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از اسناد حکایت از این دارد که نه‌تن‌ها مزدوران رژیم پهلوی در حادثه ۱۷ شهریور به صورت مستقیم نقش داشتند؛ بلکه ماموران رژیم غاصب صهیونیستی نیز در این جنایت نقش داشتند و این لکه ننگی است که از چهره حکومت پهلوی پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار