مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد؛

برپایی 2 موکب خدمات‌رسان به زوار اربعین در مرزهای مهران و تمرچین

حجت‌الاسلام «جوانبخت» از برپایی 2 موکب خدمات‌رسان به زوار اربعین در مرزهای تمرچین و مهران خبرداد و گفت: این موکب‌ها از 19 تا 28 پذیرای زائران اربعین خواهند بود.
کد خبر: ۵۴۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ - 08September 2022

برپایی 2 موکب خدمات رسان به زوار اربعین در مرزهای مهران و تمرچین

حجت‌الاسلام و المسلمین «ناصر جوانبخت» مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه‌ از برپایی دو موکب خدمت رسان به زوار اربعین در شهرهای مهران و پیرانشهر خبر داد و اظهار داشت: این موکب‌ها از 19 تا 28 شهریور پذیرای زائران اربعین خواهند بود.

وی افزود‌: پیش‌بینی می‌شود موکب‌های ‌اوقاف و امور خیریه استان در این ایام در حدود 40 هزار پرس غذای گرم بین زائران پخش کنند.

‌جوانبخت یکی از مظاهر قدرت جهان اسلام را راهپیمایی عظیم اربعین دانست و گفت: قطعا این حرکت عظیم برای دشمنان پیام‌های بسیاری به دنبال دارد‌.

وی از جمله ابزار های پیام رسانی اهداف قیام سیدالشهدا (ع) را زیارت اربعین عنوان کرد و ابراز داشت: امروز نه تنها مسلمانان بلکه پیروان سایر ادیان الهی نیز از اقصی نقاط جهان در این پیاده روی حضور می‌یابند تا اقامه قسط عدل و مقابله با جور استکبار که از اهداف بعثت انبیا و اولیای الهی است را زنده نگه دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: طبق روایات یکی از نشانه‌های پنجگانه مومن زیارت اربعین است و امیدواریم این پیاده روی باشکوه حرکتی برای ظهور منجی عالم بشریت باشد.

‌جوانبخت گفت: بیشترین نیت واقفان خیراندیش مربوط به برپایی مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است و این موکب‌ها نیز از محل همین نیات راه‌اندازی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار