برگزاری مراسم گرامیداشت 17 شهریور در اردبیل

مراسم بزرگداشت شهدای 17 شهریور در سالن سینمای موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ - 08September 2022

برگزاری مراسم گرامی داشت 17 شهریور در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ظهر امروز (پنجشنبه) مراسم بزرگداشت شهدای 17 شهریور 1357 با حضور مدیران و مسئولان اجرایی و فرماندهان انتظامی و نظامی استان در سالن سینمای موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «سلیمان حیدری» از مبارزان انقلابی و رزمندگان دفاع مقدس استان اردبیل طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: 17 شهریور باید همچون مناسبت‌های مختلف و مهم ملی و مذهبی گرامی داشته شود و امسال به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در موزه دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

حیدری افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به تنهایی کافی نیست و باید در علل جهاد و ایثار و شهادت شهدا و رزمندگان به شکل وسیع و با دقت بالایی تحقیق کرد.

وی ابراز داشت: شهدا دارای گفتمان و نیز آرمان بودند و ما وارثان خون شهدا، باید با فهم درست از آرمان شهدا به آن وفادار باشیم و از راه و رسم شهدا عقب نشینی و عدول نکنیم.

حیدری با بیان خاطراتی کوتاه از دفاع مقدس اضافه کرد: برای گذر از بحران های اقتصادی و فرهنگی موجود در کشور باید نقدپذیر باشیم و در راه اصلاح امور قدم برداریم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه مشکلات کنونی کشور حاصل مدیریت مدیران نا کارآمد است بیان داشت: مدیرت نالایق در برخی ادارات و نهادها می تواند یک کشور به وسعت و موفعیت ایران را به سقوط کامل بکشد، ولی ملت صبور و نجیب ایران اسلامی سد محکمی در برابر دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایجاد کرده اند.

امنهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار