مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

کربلا مرکز ثقل جهان تشیع و دلدادگان حسینی است

امیری‌نژاد گفت: کربلا ، مرکز ثقل جهان تشیع و دلدادگان حسینی است و محبت و عشق و دلدادگی مردم به امام حسین (ع) همه را روانه کربلا می کند.
کد خبر: ۵۴۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 08September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مرتضی امیری‌نژاد» مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، مستقر در کربلایی معلی، ظهر امروز (پنجشنبه) در ویدئو کنفرانس با خبرنگاران استان قزوین به سه مقطع مهم در تاریخ تحلیلی اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: مقطع بعثت، غدیر خم و عاشورا سه مرحله و مقطع مهم در تاریخ اسلام است، مرحله بعثت نقطه آغاز اسلام در شبه جزیره عربستان بود و پیامبر اسلام (ص) با سختی و مشقت فراوان، اسلام را پایه گذاری کرد، مرحله غدیر، مرحله اثبات امامت و ولایت و استمرار اسلام بود و عاشورا احیای دوباره اسلام بود.

وی در ادامه افزود: عاشورا حاصل بی بصیرتی و عدم جهاد تبیین خواص در غدیر بود، اگر غدیر توسط خواص و صحابه خوب تبیین می شد، هرگز عاشورا اتفاق نمی‌افتاد. کربلا مرکز ثقل جهان تشیع است. اربعین نیز بزرگترین رزمایش فرهنگی جهان اسلام است و دشمنان اسلام با توطئه می‎خواهند این موهبت را کمرنگ و خاموش کنند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به فلسفه عظیم اربعین اشاره کرد و گفت: راهپیمایی اربعین مقدمه تمدن مهدوی است، در حقیقت عاشورا و مهدویت دو بال مکتب اسلام هستند که دشمنان اسلام در طول تاریخ سعی کردند با تحریف این دو موضوع، تشیع کمرنگ کنند، اگر این دو موضوع در نهاد شیعه باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند بر شیعه غلبه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار