امام‌جمعه نهاوند:

هفته دفاع مقدس ارتباط مستقیمی با عاشورا دارد

حجت‌الاسلام «مغیثی» با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ارتباط مستقیمی با عاشورا دارد، گفت: انقلاب ما بر پایه قیام عاشورا بنا شده است و رزمندگان نیز به تاسی از امام حسین(ع) در مقابل ظلم ایستادند.
کد خبر: ۵۴۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ - 08September 2022

هفته دفاع مقدس ارتباط مستقیمی با عاشورا داردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام‌جمعه نهاوند امروز (پنج‌شنبه) در ستاد هماهنگی برنامه هفته دفاع مقدس این شهرستان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ارتباط مستقیمی با عاشورا دارد، اظهار داشت: انقلاب ما بر پایه قیام عاشورا بنا شده است و رزمندگان نیز به تاسی از امام حسین(ع) در مقابل ظلم ایستادند.

وی افزود: امیدوارم برنامه های خوبی برای هفته دفاع مقدس اجرا شود و پیام های این حماسه برای جوانان بیان شود.

حجت الاسلام مغیثی در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: پیاده روی اربعین زمینه سازی برای ظهور است و این اجتماع میلیونی دنیا را شگفت زده کرده است.

سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه نهاوند نیز در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رشادت های رزمندگان دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقاوم هستیم» است، تصریح کرد: دفاع مقدس مانند یک گنجینه است که پیام ها و درس های این جنگ تحمیلی باید برای جوانان در راستای جهاد تبیین بیان شود.

مختاری متذکر شد: فرزندان ایران اسلامی با رشادت و در لبیک به فرمان امام راحل از همه هستی خود گذشتند و مردانه در مقابل دشمن ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در حال وارونه نمایی و شبهه افکنی است که باید با آگاهی به این شبهات پاسخ دهیم و واقعیت و رشادت های رزمندگان عنوان شود.

فرمانده سپاه نهاوند با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و خدمت به مردم است، افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران نهاوند در این هفته نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت دارند.

وی به تشریح برخی برنامه‌های این هفته در نهاوند پرداخت و گفت: نواختن زنگ مقاومت، غبار روبی گلزار شهدا، تقدیر از رزمندگان، دیدار با امام جمعه، فضاسازی متناسب با هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی، ارائه برنامه ها در بستر فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

مختاری عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عکاسی و فیلم، نقاشی، برنامه های فرهنگی و مسابقات هنری، برگزاری یادواره های شهدا، اکران فیلم های دفاع مقدس، عصر شعر با موضوع این هفته از دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار