صبح امروز؛

یک پهپاد رژیم صهیونیستی در محدوده دریایی سقوط کرد

ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (جمعه)، اعلام کرد که یک پهپاد این رژیم در محدوده دریایی در نزدیکی مرزهای شمالی سقوط کرده است.
کد خبر: ۵۴۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ - 09September 2022

یک پهپاد رژیم صهیونیستی در محدوده دریایی سقوط کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (جمعه)، اعلام کرد که یک پهپاد این رژیم در محدوده دریایی در نزدیکی مرز‌های شمالی سقوط کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «یک پرنده کنترل از راه دور، دیشب، در محدود دریایی در نزدیکی مرز‌های شمالی سقوط کرده است.»

وی مدعی شد که این پرنده بدون سرنشین در پی نقص فنی و در دریا سقوط کرده است؛ اما افزود که ارتش رژیم صهیونیستی درباره سقوط پهپاد تحقیق خواهد کرد.

طبق این اعلام، پس از سقوط پهپاد، نیرو‌های رژیم صهیونیستی این پرنده را از دریا خارج کرده اند و تا زمان پایان تحقیقات پرواز پهپاد‌هایی از این نوع متوقف خواهد شد. رسانه‌های عبری به مدل پهپاد و محل دقیق سقوط آن هیچ اشاره‌ای نکرده‌اند.

از سال گذشته میلادی تاکنون بار‌ها ارتش رژیم صهیونیستی از سقوط پرنده‌های بدون سرنشین این رژیم در مرز‌های شمالی، کرانه باختری و اطراف نوار غزه خبر داده است.

ارتش صهیونیستی همواره ادعا کرده است که پهپاد‌های این رژیم در پی نقص فنی و مشکلاتی از این دست در مناطق مختلفی از اراضی اشغالی سقوط کرده‌اند.

با این حال، همواره در بیانیه‌های نظامی این رژیم اشاره می‌شود که تحقیقات درباره علت سقوط آغاز شده است.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار