ژنرال صهیونیست:

حزب‌الله در جنگ آتی می‌تواند روزی ۴۰۰۰ موشک شلیک کند

فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در جنگ بالقوه آتی، حزب‌الله لبنان قادر است روزی چهار هزار موشک به سمت این رژیم شلیک کند و مقر‌های دولتی را هدف قرار دهد.
کد خبر: ۵۴۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 09September 2022

حزب‌الله در جنگ آتی می‌تواند روزی ۴۰۰۰ موشک شلیک کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سایت فلسطین الیوم، اوری گوردین، فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما زمانی که جنگ آتی با حزب‌الله لبنان را در نظر می‌گیریم درباره شلیک روزانه چهار هزار موشک صحبت می‌کنیم. حزب‌الله می‌تواند تمام پایگاه‌های استراتژیک ما از جمله مقر‌های دولتی را هدف قرار دهد.

گوردین افزود: در جنگ آتی حزب‌الله تمام شهر‌ها و روستا‌ها و شهرک‌های اسرائیل را هدف قرار می‌دهد و هیچ کسی نمی‌تواند جلوی موشک‌ها را بگیرد و تعداد قربانیان بسیار زیاد خواهد بود. اگر در عملیات‌های فلسطینی‌ها ساعتی یک موشک به سمت مناطق مسکونی شلیک می‌شد در جنگ آتی با حزب‌الله ساعتی ۱۰ موشک شلیک می‌شود و ما باید برای آن آماده شویم.

فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل همچنان طرف قوی‌تر است، اما حزب‌الله یک دشمن قوی است. زرادخانه حزب‌الله که شامل موشک‌های هوشمند پیشرفته است که برای ما قابل درک نیست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار