وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

باید از میراث شهدا برای رساندن پیام انقلاب استفاده کنیم

اسماعیلی در آیین گشایش خانه هنر مسجدسلیمان با بیان اینکه باید از میراث شهدا برای رساندن پیام انقلاب استفاده کنیم گفت: نگاه دولت مردمی سیزدهم در حوزه فرهنگ، بسط عدالت فرهنگی است.
کد خبر: ۵۴۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ - 09September 2022

باید از میراث شهدا برای رساندن پیام انقلاب استفاده کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (جمعه) در آیین گشایش خانه هنر مسجدسلیمان با بیان اینکه باید از میراث شهدا برای رساندن پیام انقلاب استفاده کنیم اظهار داشت: نگاه دولت مردمی سیزدهم در حوزه فرهنگ، بسط عدالت فرهنگی است.

وی افزود: میراث شهدا در حوزه فرهنگ و هنر این است که از این ابزار برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به نحو احسن استفاده کنیم و مسجدسلیمان با این قدمت تاریخی، تمدنی و فرهنگی در این مسیر می‌تواند پیشرو باشد.

اسماعیلی بیان کرد: معتقدیم همه نقاط ایران این استعداد را دارند که اگر شرایط را مهیا کنیم شاهد رشد و تعالی در فرهنگ، هنر و رسانه باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت مردمی سیزدهم در سال نخست فعالیت خود تلاش کرد بخشی از این ماموریت عدالت را به نحو احسن پیش ببرد و برای اینکه پیشرفت اتفاق افتد باید حضور میدانی داشته باشیم و این انگیزه را برای عمران و آبادانی صدچندان می‌کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این فکر در دولت سیزدهم به نقطه عمل رسیده و دولت در پایان سال اول، وقتی می‌خواهد صحبت کند، از یک کارنامه در بخش‌های مختلف سخن به میان می‌آورد.

اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای خوزستان و مسجدسلیمان، یادآور شد: امیدواریم خانه هنر مسجد سلیمان منشا رشد و تعالی فرهنگی، هنری در این شهرستان باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز باید مسیری را که شهدا برای ما باز کرده و به میراث گذاشتند، در بخش‌های مختلف آن را عملیاتی کنیم.

«سید ستار فاطمی» رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان نیز قبل از سخنان وزیر، گزارشی از چگونگی ساخت خانه هنر مسجدسلیمان ارائه داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار