امام جمعه بندرعباس:

خیانت‌های غرب به ایران قابل چشم‌پوشی نیست

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: توافقات ناپایدار آمریکا و سایر کشورهای غربی را در طول تاریخ مشاهده کرده‌ایم و به راحتی نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد، دشمن نظر سازنده را تمکین به خواسته‌های خود می‌داند.
کد خبر: ۵۴۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ - 09September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهارداشت: غربی‌ها بازی مسخره‌ای را در پیش گرفته‌اند و سعی می‌کنند ایران را در مسئله برجام مقصر جلوه دهند‌.

وی با ذکر این نکته که آمریکا همواره نظرات ایران را غیر سازنده می‌دانند، عنوان کرد: براساس دیدگاه کشورهای غربی اگر حقوق مردم ایران نادیده گرفته شود و هیچ‌گونه تضمینی برای عدم خروج مجدد آمریکا از توافق اخذ نشود، آن موقع مذاکرات سازنده خواهد بود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به سابقه بدعهدی آمریکا در طول تاریخ تصریح کرد: توافقات ناپایدار آمریکا و سایر کشورهای غربی را در طول تاریخ مشاهده کرده‌ایم و به راحتی نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد، دشمن نظر سازنده را تمکین به خواسته‌های خود می‌داند.

وی با ذکر این نکته که دشمن فشارهای رسانه‌ای سنگینی را در طول مذاکرات یه ایران وارد می‌کند، گفت: دشمن با این فشارها در تلاش است که ایران نظرات کشورهای غربی را بپذیرد و رئیس جمهور بعدی آمریکا نیز به‌راحتی از توافق خارج شود و آب از آب تکان نخورد.

امام جمعه بندرعباس با بیان این نکته که حاکمیت و مردم به خط رسانه‌ای دشمن آگاه هستند عنوان کرد: مردم هوشیار ایران به شانتاژ رسانه‌ای دشمن توجه‌ی ندارند.

وی با اشاره به الحاق ناو شهید سلیمانی در هفته گذشته با ناوگان دریایی کشور، افزود: الحاق این ناو توسط دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب ایجاد رعب و وحشت در میان دشمن شد، بخشی از افتخارات عظیم این اتفاق بزرگ نتیجه تلاش‌های جوانان هرمزگان است که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده اظهار داشت: در دنیا تنها سه کشور آمریکا، استرالیا و ایران موفق به ساخت چنین شناورهایی شده‌اند و به تمام دست‌اندرکاران این دستاورد قدردانی می‌کنم.

وی با بیان این نکته که دشمن باید به قوانین منطقه خلیج‌ فارس تمکین کند، عنوان کرد: دوران پدرسالارانه و بزن در روها تمام شده است و هر موقع که دشمن دست به حرکت خطرناکی زده، پاسخ خود را گرفته است.

امام جمعه بندرعباس گفت: همواره به دشمن اعلام کرده‌ایم که اقتدار ملت ایران را نیازمایید چراکه آزموده را آزمودن خطاست‌. دشمن باید بداند که با ملتی طرف هست که عزمی جدی برای صیانت از عزت خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار