مدیرکل آموزش‌ و پرورش اردبیل خبر داد؛

تشکیل قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در استان اردبیل

«صفری» گفت: قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در مناطق کم برخوردار استان اردبیل جهت تجهیز و فراهم کردن امکانات لازم در این مناطق تشکیل شد.
کد خبر: ۵۴۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ - 10September 2022

تشکیل قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در استان اردبیل

به گزارش دفاع‌پرس  از اردبیل،  «کلام‌اله صفری» مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای معاونان مدیریت آموزش‌ و پرورش شهرستان اصلاندوز که با حضور «عباس جهانگیرزاده» نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آموزش‌ و پرورش قابل مقایسه با سایر دستگاه‌ها نیست و افرادی که به این حوزه قدم می‌گذارند، متخصص این حوزه هستند و اگر می‌خواهیم جامعه متمدن، آباد و پیشرفته داشته باشیم و آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد، باید به دستگاه آموزش‌وپرورش توجه ویژه‌ای شود و نگرش به این حوزه تغییر یابد.

وی از تشکیل قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی خبر داد و افزود: تعداد ۷۰ منطقه در سطح استان اردبیل شناسایی شده است که اصلاندوز به‌خاطر محرومیت و مرزی بودن جزو این مناطق خواهد بود و در این راستا تجهیزات و امکانات لازم برای این مناطق در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل اولین کار خود را سامان‌دهی مدیران انقلابی، جهادی و ارزشی عنوان کرد و ادامه داد: طی موافقت‌نامه با مدیران مدارس، برای ارتقای برنامه‌ها و کیفیت آموزشی تلاش خواهیم کرد.

صفری با اشاره به روحیه جهادی مدییران و معلمان مدارس اضافه کرد: نشاط و شادابی فقط رنگ‌آمیزی مدارس نیست و شادابی اصلی یعنی حضور مدیری لایق که باعث پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و رضایتمندی اولیا شود.

وی با اشاره به پروژه‌های ورزشی و آموزشی در سطح استان اردبیل گفت: با همکاری اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، برای اجرای ۳۵ چمن مصنوعی، ۲۹ پروژه، ۱۳۸ کلاس، ۱۰ نمازخانه و ۶ سالن ورزشی اعتباری بالغ بر ۱۴۴میلیارد تومان هزینه شده و تا مهر امسال به فضای ورزشی استان ۳۴هزار مترمربع اضافه می‌شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل از ثبت‌نام ۹۸درصدی دانش‌آموزان و کتب درسی در مدارس استان خبر داد و متذکر شد: مرحله اول بازگشایی مدارس ۱۵ شهریور انجام شد و ۲۳ شهریور نیز مانور سرویس مدارس نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار