ژنرال صهیونیست: نظامی‌ها فلسطینی‌ها را بکشند!

ژنرال «ابینوعم امونه» در جمع نظامیان صهیونیست بر کشتار مردم بی دفاع فلسطین تاکید کرد و گفت: فلسطینی را بکشید و لذت ببرید.
کد خبر: ۵۴۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 10September 2022

ژنرال صهیونیست از نظامیان خواست فلسطینی‌ها را بکشند و لذت ببرند!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از القدس العربی، ژنرال «ابینوعم امونه» خطاب به نظامیان تخت امر خود پیش از خروج آن‌ها برای حمله به مردم فلسطین اظهار داشت: فلسطینی‌هایی که در حال فرار هستند را بکشید.

امونه در سخنرانی اخیر در جمع نظامیان این رژیم افزود: خوب می‌دانید که شما نیرو‌های جنگی هستید، پس فلسطینی‌ها را در حالی که در حال فرار هستند، بکشید و لذت ببرید و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

این ژنرال صهیونیست در حین سخنرانی خود مورد تشویق نظامیان صهیونیست قرار گرفت، تا این گونه سخنان وی را درباره قتل عام فلسطینی‌ها تایید کنند.

نژاد پرستی صهیونیست‌ها و جنایاتشان علیه مردم فلسطین چنان عیان شده که حتی محافل بین المللی نیز اخیرا به انتقاد صریح و آشکار از این رژیم پرداخته اند.

سازمان عفو بین‌الملل ابتدای سال ۲۰۲۲ در گزارشی ۲۸۰ صفحه‌ای با عنوان «رژیم آپارتاید اسرائیل: تبعیض نژادی علیه فلسطینیان و جنایت علیه بشریت» صراحتاً رژیم صهیونیستی را یک رژیم آپارتاید نامید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار