رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان:

جانبازان 70 درصد شهدای زنده هستند

رحمانی گفت: جانبازان 70 درصد شهدای زنده هستند، این عزیزان در دوران دفاع مقدس هم‌قدم با شهدا افتخارآفرین شدند.
کد خبر: ۵۴۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 10September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، ظهر امروز (شنبه) با حضور در شهرستان آوج، با جانباز 70 «ابراهیم رحمانی» دیدار کرد.

رحمانی در این دیدار هم‌کلام شدن با خانواده‌های شهدا و جانبازان را افتخاری برای خود دانست و اظهار داشت: این توفیق بزرگی است که خداوند متعال به ما، خادمان جامعه ایثارگری داده و ما نیز باید قدر این موهبت الهی را بدانیم چرا که این موهبت نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی جانبازان 70 درصد را شهدای زنده عنوان کرد و افزود: این عزیزان که در دوران دفاع مقدس هم‌قدم با شهدا افتخارآفرین شدند، از قافله شهیدان جا مانده‌اند و امروز وظیفه داریم به پاس رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایشان، آنان را در زمان حیات، تکریم کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولیت جامعه ایثارگری شهرستان آوج به بنیاد شهرستان تاکستان واگذار شده است، گفت: با تمام قوا و همکاری پرسنل خدوم بنیاد تاکستان آماده خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز شهرستان آوج هستیم.

در ادامه این دیدار جانباز 70 درصد «ابراهیم رحمانی»، با قدردانی از حضور مسئولان بنیاد در منازل ایثارگران، گفت: در خصوص اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری امیدوارم مسئولان همتی کنند تا گشایشی ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار