تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان

سرهنگ «رشیدی» برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۴۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 10September 2022

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با  خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد، با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه 30 شهریور مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با همکاری اداره‌کل جفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نیروهای مسلح و کلیه دستگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی گفت: در روز 31 شهریور اجرای رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و رژه موتوری در شهرستان‌ها، اجرای برنامه‌های داخلی ابلاغی از رده ما فوق و گفت‌وگوی خبری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) را داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع  مقدس استان لرستان راهپیمایی خانوادگی، سخنرانی فرماندهان لشگر 84 استان قبل از خطبه های نماز چمعه  در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، حضور کارکنان نیروهای مسلح و کارکنان سایر دستگاه‌های دولتی در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های دومین روز هفته دفاع مقدس برشمرد، و افزود: تجلیل از خانواه های شهدای سلامت در بین الصلاتین نماز جمعه کلیه شهرستان‌های استان و اجرایی برنامه شمیم خدمت از جمله برنامه‌هایی است که در یکم مهر ماه اجرا می‌شود.

رشیدی تصریح کرد: غبار روبی و عطرافشانی  گلزار مطهر شهدا در کلیه شهرستان‌های استان، دیدار با  نماینده ولی فقیه در مرکز استان و کلیه‌ی شهرستان‌های استان نواختن زنگ مقاومت  دوم مهر ماه  اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس از خانواده های معزز شهدا  دیدار به عمل خواهد آمد، گفت: کلیه نیروهای مسلح  و کارکنان دستگاه‌های دولتی در مراسم عزاداری رحلات پیامبر(ص) و نشست روشنگری( جهاد تبیین) شرکت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تجلیل از سربازان نیروهای مسلح ، برگزاری کار گاه آموزشی پدافند غیر عامل را از جمله برنامه‌های چهارم مهر ماه در لرستان برشمرد و افزود: رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس از مهمترین برنامه های ششمین روز از هفته دفاع مقدس است.

رشیدی عنوان کرد:  شرکت در مراسم عزاداری امام حسین(ع)، دیدار و سر کشی از خانواده جانبازان، آزادگان و ایثارگران و تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس و تبیین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از مهمترین  برنامه‌های سه شنبه 5 مهر ماه است.

وی ادامه داد: همایش تجلیل از سران ایلات و عشایر، همایش بانوان انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در 36 محله آسیب پذیر استان لرستان در 6 مهر ماه بر گزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پایان گفت:  در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نشست صمیمی فرماندهان نیروهای مسلح  و آیین نکو داشت فرماندهان شهید دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار