جانشین فرمانده انتظامی کشور:

برخی از هنجارشکنان عامل استکبار و منافقین هستند

سردار رضایی گفت: کسانی که هنجارشکنی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند تا دیر نشده از نقشه‌های شوم خود پشیمان شوند و عقب بنشینند، برخی از این هنجارشکنان عامل استکبار و منافقین هستند.
کد خبر: ۵۴۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 11September 2022

برخی از هنجارشکنان عامل استکبار هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده انتظامی کل کشور امروز (یکشنبه) در آیین رونمایی از گشت ویژه پلیس پایتخت، اظهار داشت: با همه صلحا و حضرت ولیعصر (عج) پیمان می‌بندیم که ما سربازان ولایت هستیم و با انقلابی بودن خود در این مسیر جان می‌دهیم.

سردار رضایی گفت: مجموعه انتظامی کشور مجموعه‌ای است که در آن روحیه انقلابی و فدا شدن برای ملت و نظام موج می‌زند.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور تاکید کرد: شعار من یک انقلابی‌ام پرچم برافراشته شده این سازمان مقدس است، امروز در این سازمان مقدس یک پدیده مجددا شعله ور شد و دو پیام داشت، یک پیام قاطع برای مجرمین و یک پیام مهربانی برای همراهان مدافعان نظم کشور.

وی افزود: کسی که بخواهد که ظلم و هنجارشکنی در پیش بگیرد، همانطور که تا کنون مورد برخورد ویژه پلیس قرار گرفته است، از این پس با قدرتی بیشتر مورد برخورد قاطع سازمان انتظامی کشور قرار خواهد گرفت، برخی از مجرمان عرصه را برای اقدامات شرورانه خود فراهم دیده‌اند که این وضعیت امروز به پایان رسید.

جانشین فرمانده انتظامی کشور بیان داشت: کسانی که هنجارشکنی را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داده اند تا دیر نشده است، از نقشه‌های شوم خود پشیمان شوند و عقب بنشینند، چراکه جوانان مومن و انقلابی همچون شما با قاطعیت تمام به مقابله با این افراد می‌پردازید.

سردار رضایی تصریح کرد: هنجارشکنی‌هایی اعم از خرده فروشی مواد مخدر، زورگیری، خفت گیری و مفسدین فی الارض مخاطب شما جوانان مومن و انقلابی هستند، لباس من و شما برایمان حرام است اگر به آسودگی از کنار این جرایم و مجرمان بگذریم و امروز تجدید پیمانی که با شهدای دفاع مقدس داشتیم در همین راستا است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی هم در این موضوع کاملا با سازمان انتظامی کشور همسو است و به مثابه دو لبه قیچی هنجارشکنان را قیچی خواهند کرد و هیچ تفاوتی ندارد که منافقان و معاندین چه برداشتی داشته باشند. البته ما خبر  داریم که برخی از این هنجارشکنان عامل استکبار و منافقین هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: باز هم تاکید می‌کنم کسانی که نقشه‌های شوم هنجارشکنانه را در سر دارند با اظهار پشیمانی از موضوع خود برگردند، زیرا خشم ملت در بازوان سربازان سازمان انتظامی قرار دارد. با توجه به نظرسنجی که صورت گرفته است مردم استقبال خوبی از واکنش سریع یگان‌های انتظامی کشور داشته اند و مردم نمره بالایی به شما فرزندان انقلابی این سازمان انتظامی می‌دهند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها