پیشکسوت و ایثارگر دفاع مقدس مطرح کرد؛

لزوم انعکاس فعالیت‌های لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس

اتراچالی گفت: صدا و سیمای مرکز استان گلستان و استان مازندران به دلیل وجه اشتراک فعالیت‌های لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، برنامه‌های تلویزیونی مدون و منظمی را با حضور رزمندگان این لشکر تولید و پخش کند.
کد خبر: ۵۴۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ - 11September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان، به همراه جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، با «رسول شکری نیا» مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

«عیسی اتراچالی» از فرماندهان لشکر 25 کربلا در این جلسه اظهار داشت: انتظار ما از صداوسیما این است که لایه‌های پنهان دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و شهدای استان را در رسانه ملی به خوبی منعکس کند.

وی افزود: شورای پیشکسوتان دفاع مقدس در استان گلستان اقدامات ارزشمندی از قبیل احیاء پادگان هفت تپه و پادگان شهید باکری در جنوب، ساخت یادمان شهدای گمنام و همچنین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و تدوین نقش استان در دفاع مقدس در قالب دانشنامه استانی را در دستور کار خود قرار دارد و لذا کلیه این فعالیت‌ها در رسانه ملی باید برای مردم تشریح شود.

اتراچالی گفت: تاکنون اقدام تصویری برای فعالیت‌های شورای پیشکسوتان صورت نگرفته و انتظار است صداوسیمای استان گلستان و مازندران بدلیل وجه اشتراک فعالیت‌های لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، برنامه های تلویزیونی مدون و منظمی را با حضور فرماندهان و رزمندگان این لشکر تولید و پخش کند.

در پایان «رسول شکری نیا» مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان نیز بیان داشت: سینه های شما رزمندگان گنجینه اسرار دفاع مقدس است و ما باید این خاطرات ارزشمند ثبت کنیم. لذا شما عزیزان نیز به ما کمک کنید تا با همکاری یکدسگر این خاطرات و را با مدل های روز در رسانه ملی به تصویر بکشیم.

وی افزود: تولید یک برنامه تلویزیونی هفتگی و یک برنامه رادیویی با موضوع دفاع مقدس و با حضور رزمندگان در دستور کار صدا و سیمای مرکز گلستان قرار خواهد گرفت.

لزوم تولید یک برنامه تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس

لزوم تولید یک برنامه تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار