رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان:

گلزار شهدا، بهشتی که تعطیلی ندارد

رحمانی گفت: گلزار شهدا، بهشتی که تعطیلی ندارد و تمام کار‌هایی که در گلزار شهدا انجام می‌دهیم، به خواست شهداست و ما تنها واسطه آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۵۴۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 11September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، صبح امروز (یکشنبه)  با حضور در روستای چوبینه از توابع شهرستان آوج، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام والای شهدای روستای چوبینه از گلزار شهدای این روستا بازدید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: شهرستان‌های تاکستان و آوج دارای 130 گلزار شهید هستند که همگی پیش از این یکبار توسط بنیاد بازسازی و ساماندهی شده اما برخی از آنها با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت اقلیمی به مرور زمان دچار فرسایش شده‌اند.

رحمانی گفت: گلزار شهدا، بهشتی است که تعطیلی ندارد و زندگی در لحظه لحظه آن جاری و ساری است. تمام کار‌هایی که در گلزار شهدا انجام می‌دهیم به خواست شهد بوده و ما تنها واسطه آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ترمیم و بهسازی مزارهای شهیدان باید همواره در دستور کار باشد، افزود: وظیفه نگهداری از گلزارهای شهدا برابر قانون به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار شده که باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

این مقام مسئول وضعیت سنگ‌های مزار شهدا در روستای چوبینه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: گلزار شهدای روستای چوبینه دارای سه مزار شهید است، این مزار شهدا از لحاظ عمرانی مشکل خاصی ندارد اما نیاز است نوشته‌های روی سنگ مزار مجددا رنگ‌آمیزی شود که این مهم را در برنامه کاری بنیاد تاکستان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار