مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان خبر داد؛

اعزام ۸ تیم گشت راهداری از کرمان به مرز‌‌های شلمچه و مهران

«عراقی‌زاده» گفت: به منظور ساماندهی بیشتر و پیشگیری از بروز نابسامانی‌‌های احتمالی بخش حمل و نقل مسافر هنگام برگشت زائرین اربعین، ۸ تیم گشت راهداری از استان کرمان به مرز‌‌های شلمچه و مهران اعزام شدند.
کد خبر: ۵۴۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 11September 2022

۶۰۰ سفر ناوگان اتوبوسی از پایانه‌های مسافربری استان کرمان به مقصد گذرگاه‌های مرزی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «احسان عراقی زاده» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران از اعزام ۸ تیم گشت راهداری به مرز‌های شلمچه و مهران خبر داد و اظهار داشت: به منظور ساماندهی بیشتر و پیشگیری از بروز نابسامانی‌‌های احتمالی بخش حمل و نقل مسافر هنگام برگشت زائرین، تعداد ۸ دستگاه خودروی راهداری مجهز به بیسیم، چراغ گردان و سایر تجهیزات به همراه ۱۴ ‌نیروی راهدار به مناطق مرزی اعزام شدند.

وی هدف از این اقدام را مدیریت بازگشت زائران اربعین، به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای از مبداء مرز‌های کشور عراق به مقاصد شهرستان‌های استان کرمان اعلام کرد و افزود: از ۸ تیم مذکور، ۴ تیم در پایانه مرز مهران، ۴ تیم در مرز شلمچه به صورت لجستیک و یک تیم به شکل زائریاب در مرز مهران مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان عنوان کرد: راهداران اعزامی در تیم‌های خدمات رسان مستقر هستند و تمام تلاش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تامین کند.

عراقی‌زاده خاطر‌نشان کرد: از ابتدای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۹ شهریور، حدود ۶۰۰ سفر بوسیله ناوگان اتوبوسی از پایانه های مسافربری استان به مقصد گذرگاه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران انجام شده که حدود ۹۰ درصد این سفر‌ها به مرز شلمچه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها